شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » فساد همانند موریانه نظام افغانستان را از درون می‌خورد

«عبدالرب رسول سیاف» از رهبران جهادی افغانستان فساد را خطرناک ترین دشمن نظام افغانستان خواند و از رییس جمهور این کشور خواست این پدیده را ریشه‌کن کند.

رهبری جهادی افغانستان در این مراسم گفت: ما می‌ترسیم که خدا ناخواسته بدنه نظام را از داخل موریانه بخورد، هرجایی که نظامی سرنگون شده توسط موریانه‌های داخل نظام خورده شده است.

وی خطاب به اشرف غنی خاطر نشان کرد: به این حساب برای دفع فساد مالی اداری و اخلاقی که گمراه ترین فسادها است، توجه جدی را در مبارزه با فحشا و فساد می‌خواهیم.

رهبر جهادی افغانستان با تاکید بر مبارزه با فساد اخلاقی و فحشا گفت: این عذر را ملت نمی پذیرد که بگویند بر تلویزیون‌ها تسلط نداریم حداقل از تلویزیون رسمی ملی شروع کنید.

سیاف از رهبران دولت افغانستان خواست تا در برابر توهین، تهمت و افتراهایی که برخی افراد و حلقات به مجاهدین می‌زنند خاموش نباشند.

وی با انتقاد به توهین برخی افراد به مجاهدین افغانستان، اظهار داشت: تجاوز بر مجاهدین تجاوز بر دین این مردم است؛ اجازه ندهید با زبان‌های آلوده خود این فریضه را لکه‌دار کنند، کسی دزد بگوید کسی غاصب بگوید و قاچاقبر بگوید.

جمهور به نقل از سیاف نوشت: مجاهدین انسان‌هایی بودند که سرزمین از دست رفته را پس گرفتند حداقل اگر خوب آنها را نمی‌گویید بدشان را نگویید، مجاهدین زیور این سرزمین هستند.

رهبر جهادی افغانستان گفت: روزهای با ارزشی داریم ولی بزرگترین روز امروز است، یک و نیم میلیون شهید دادیم و به نمایندگی‌های افغانستان دستور داده شود که با عزت از این روز تجلیل کنند تا روح شهدای جهادگر ما در آرامش باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان