شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » یک جراح افغان موفق به دریافت جایزه معتبر بین المللی شد

داکتر حبیب الرحمن قاسم، رئیس بخش تداوی سوختگی اطفال در انستیتیوت صحت طفل اندراگاندی موفق به دریافت جایزه معتبر بین المللی «Zora Janžokovič Prize» برای سال ۲۰۱۷ از سوی باشگاه اروپایی برای سوختگی اطفال (ECPB) گردید.
این جایزه که شامل یک مدال، تیغ طلایی و مبلغ نقد میشود، بتاریخ ۲۱ جون در هشتمین کنگره جهانی سوختگی اطفال در شهر برمنگهم انگلیس به پاس خدمات شایسته در بخش تداوی سوختگی اطفال، به داکتر قاسم اهدا گردید.
داکتر قاسم چهارمین دریافت کننده این جایزه بزرگ و معتبر در جهان میباشد. این جایزه هر سه سال بعد، به کسانی اهدا میگردد که در شرایط سخت، دستاوردهای بزرگی در عرصه تداوی و مراقبت سوختگی داشته باشند و این بار یک جراح ورزیده افغان موفق به کسب این افتخار بزرگ گردید.
با دریافت این جایزه داکتر قاسم در کنار داکتران و پروفیسوران ورزیده جهان که دریافت کنندگان قبلی این جایزه نیز میباشند، قرار گرفت و افتخار بزرگی را به جامعه طبی افغانستان و تمامی مردم کشور به ارمغان آورد.
رهبری وزارت صحت عامه بهترین تمنیات و تبریکات را به داکتر حبیب الرحمن قاسم تقدیم داشته از بارگاه ایزد متعال توفیقات مزید را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه تمنا دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان