شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » امضای تفاهمنامه کمک به بیجا شدگان و عودت کنندگان در کابل

وزیر  امور  مهاجرین افغانستان تفاهمنامه ای مبنی بر کمک به بیجا شدگان و عودت کنندگان را با هدف  بهبود شرایط زندگی آنها با موسسه سولیدریتی  امضا نموده است .

سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین طی دیدار با لویس دی پنهو سانتو رئیس موسسه سولیدریتی در افغانستان اعلامه ای مبنی بر  کمک به بیجا شدگان و عودت کنندگان را امضا نمودند.

براساس این تفاهمنامه مشترک موسسه سولیدریتی  جهت بهبود شرایط زندگی بیجاشدگان و عودت کنندگان در بخش های آب آشامیدنی، تهیه غذا، سرپناه و حفظ الصحه با وزارت امور مهاجرین همکاری می نماید.

هداف از  امضای این تفاهمنامه مشترک تقویت همکاری میان طرفین، تطبیق موثر پروژه ها، ارائه خدمات موثر برای افراد نیازمند،بهبود شرایط زندگی آنها و تشریک تجارب طرفین به منظور توانمند سازی عنوان شده است.

گفتنی است که موسسه سولیدریتی در سال ۱۹۸۰ تاسیس و در ۱۷ کشور جهان برای اشخاصی که در معرض خطر قرار دارند با برآورده نمودن نیازهای حیاتی شان از قبیل آب آشامیدنی غذا و سرپناه کمک می نمایند.

خاطر نشان می شود: در حال حاضر این موسسه در سه ولایت خوست، بامیان و میدان وردک  افغانستان  در بخش های فوق فعالیت و همکاری دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان