شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » مشاور غنی و وزیر تحصیلات عالی افغانستان به ایران سفر کردند

داوود سلطان‌زوی، مشاور غنی و رییس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های افغانستان و همچنین نجیب‌الله خواجه عمری، وزیر تحصیلات عالی  تیم این کشور به ایران سفر کردند. 

سلطان‌زوری به دعوت مرتضی بانک، مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران به تهران سفر کرده است.

هم‌چنین وزیر تحصیلات عالی افغانستان برای شرکت در سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری(LASP 2018) با موضوع به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج آکوسیستم‌های نوآوری در شهر اصفهان، به ایران سفر کرده است.

این کنفرانس بین‌المللی با حضور ۵۰۰ میهمان خارجی از ۵۰ کشور دنیا ار جمله افغانستان از فردا یک‌شنبه(۱۱ سنبله) آغاز به کار می‌کند.

به دنبال این سفر، نصیراحمد نور، سفیر افغانستان در تهران، محمد معزالدین معاون برنامه‌ ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عبدالرحیم کردی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار صبح امروز شنبه(۱۰ سنبله) در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران از داود سلطان‌زوی و هیأت همراه استقبال کردند.

قرار است داود سلطان‌زوی در سفر به ایران، ضمن دیدار با مرتضی بانک و مدیران و مسئولان مناطق آزاد این کشور، با معاونین و مدیران سازمان سرمایه‌گذاری خارجی، رییس سازمان توسعه تجارت و رییس اتاق بازرگانی ایران ملاقات کنند.

هم‌چنین بازدید از منطقه آزاد چابهار، منطقه ویژه اقتصادی کاوه و منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام(ره) ایران نیز در برنامه‌های این مقام ارشد افغانستان قرار دارد.

/انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان